Kis súlycsökkenési célok kitűzése. Fresh articles


kis súlycsökkenési célok kitűzése

Ha jelentősebb súlyfeleslegtől akarsz megszabadulni, fontos a céltudatosság, a tervezés és az alapos tájékozottság. A következő három alapszabály betartása nélkül bele sem érdemes kezdened a diétába.

kis súlycsökkenési célok kitűzése

Reális célok kitűzése Ahhoz, hogy az elvárásaid teljesüljenek, első lépésként arról kell meggyőződnöd, hogy céljaid reálisak-e, illetve megfelelnek-e fizikai és mentális állapotodnak. Természetes, hogy kis súlycsökkenési célok kitűzése hét alatt szeretnéd leadni a felesleges kilókat, de ne feledkezz meg arról, hogy a súlytöbbletet sem egy éjszaka alatt szedted fel.

A rövid idő alatt történő jelentős mértékű fogyás általában rosszat jelent: ilyenkor hiba van a diétaprogramodban, illetve probléma lehet egészségeddel.

kis súlycsökkenési célok kitűzése

Heti fél-egy kiló Körülbelül heti fél és egy kiló közötti súlycsökkenés felel meg a reális céloknak. Ezt a mértéket túllépve, egy villámdiétát hosszú távon követve nemcsak az egészségedet veszélyezteted, de kisebb lesz az esélye annak is, hogy súlyveszteségedet hosszabb ideig fenn tudod tartani.

Amikor kitűzöd fogyókúrád céljait, tudnod kell, hogy mi jelenti számodra az egészséges testsúlyt, és milyen mértékben térsz el tőle. Az emberek többsége biológiai alkatánál fogva nem érheti el a topmodellkülsőt - ennek ellenére lehet sugárzó és fitt jelenség - emellett pedig a vitaminhiányt, a csontritkulást, a kiszáradást, az étkezési rendellenességeket és más egészséggel kapcsolatos problémákat sem érdemes megkockáztatni egy hozzád nem illő testsúly elérése miatt.

Mennyi a testtömegindexed?

kis súlycsökkenési célok kitűzése

Ahhoz, hogy meg tudd határozni, mi az a reális cél, amit kitűzhetsz magad elé, ismerned kell az ideális testsúly meghatározásának módszerét.

Tudod, mennyi a BMI-indexed?

kis súlycsökkenési célok kitűzése

A sikeres fogyókúra 8 kihagyhatatlan lépése A BMI jobban tükrözi a testzsírmennyiséget, mint maga a testsúly, így pontosan felmérhető vele súlyod egészségedre gyakorolt hatása. A BMI-t kiszámolhatod, ha először megméred magad reggel, ruha nélkül, majd meghatározod a magasságodat is centiméterben.

A kilogrammban mért testsúlyt el kell osztanod a méterben mért testmagasságod négyzetével, és máris megkaptad saját BMI-értékedet.