Hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után. A savlebontás elősegíti a súlycsökkenést


hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után hogyan lehet fogyni otthon ülve

Írta: T. Fodor Ildikó Nem kell gondolatban sem eltemetned a jó alakodat, amiért hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után elmúltál 20 és érzed, ahogy szép alattomosan kezdenek felkúszni a fölös kilók, melyek aztán semmi áron sem hajlandók leolvadni többé rólad. Az anyagcsere lelassulása ugyanis visszafordítható folyamat, és pár hasznos trükkel még fel is gyorsítható.

11 dolog, ami felpörgeti az anyagcserét | Well&fit

Kövesd tippjeinket, egészítsd ki némi mozgással és fűszerezd egy könnyen betartható, rád szabott diétával. A hatás nem marad el!

hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után tony robbins fogyás podcast

Amennyiben gyorsabb anyagcserére vágsz, legalább 20 testsúly-kilogrammonként egy liter folyadékot vagy többet igyál ez 70 kg esetében 3,5 liter. Ebből pedig naponta legalább 6 csésze hideg vagy meleg ital legyen, mert ennek felmelegítése, illetve lehűtése intenzív munkára ösztönzi a szervezeted.

Hagyd el viszont a sportitalt! A gyártók ugyan az anyagcsere felpörgését ígérik a sport- és energiaitalok fogyasztásakor, ám az egészségügyi szakemberek úgy vélik, a bennük lévő nagy adag koffein- és cukortöbblet többet árt a szervezetnek, mint használ.

Mitől függ az anyagcseréd?

Felborítja ugyanis a kiegyensúlyozott vércukorszintet ártva ezzel az anyagcsere folyamatoknakhosszabb távon pedig rendszeres fogyasztásuk káros hatással van a szív- és érrendszerre, valamint a mentális egészségre. Jöhet viszont naponta egy csésze kávé és zöldtea lehetőleg szálas! Egyél rendesen és gyakrabban! Nem koplalnod kell, hanem csökkentened a kalóriabevitelt. Ha ugyanis kevesebb energiát viszel be, mint amire szükséged van ez minimum kalóriaaz anyagcseréd lelassul és az izmaid leépülnek.

Ezért egyél inkább óránként pont annyit, hogy éppen ne legyél éhes.

Basica® diéta koncepció | gbpendrive.hu

A főétkezések között pedig elsősorban fehérjében, rostban, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag táplálékot kapj be, ami felpörögeti az anyagcseréd. Indítsd jól a reggelt!

Salaktalanítás: a méregtelenítés első lépése! Fogyni is csak tudatosan lehet! EverlifeTV

Azaz, ne hagyd ki soha a reggelit. Az éjszakai lelassuló anyagcsere miatt szükség van a reggelire, amivel biztosítod, hogy egész nap normálisan működjön az anyagcseréd.

A leghatékonyabb anyagcsere-gyorsító tippek | Well&fit

Fogassz minél több rostot és sok fehérjét! Ezért egyél naponta legalább 25 gramm rostot, zöldséggel és gyümölccsel megspékelve — a hatás látványos lesz.

Mivel célod a szép izmos test, ehhez fehérjére van szükséged. Ráadásul mérések bizonyítják, hogy az izmok háromszor annyi kalóriát égetnek el, mint a zsírsejtek.

Diéta és böjtölés Savképző minden, fehérjében gazdag étel: hús, hal, felvágott, sajt, kenyér és gabonafélék. A fehérje kén- és foszfáttartalmú aminosavakból áll, amelyek leépülésükkor savat termelnek.

Ezért minden étkezésed tartalmazzon egy kis sovány húst a növényi magvak mellett, illetve zsírszegény tejterméket.

Vas, D-vitamin és kalcium A zsírégetéshez fontos, hogy a tested megfelelő mennyiségű oxigént szállítson az izmokba, ehhez pedig vasra van szüksége, amiből nőként a hónap bizonyos napjain jelentős mennyiséget vesztesz. Pótold tengeri hallal, sovány hússal vagy babbal és spenóttal. Hasonló hatású a D-vitamin és a kalcium hiány is.

Honnan tudhatod, hogy lassú az anyagcseréd?

Az előbbit lazac, tonhal, tofu tej és tojás fogyasztásával, míg az utóbbit főként tejtermékekkel pótolhatod. Fűszerezz, de ésszel!

hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után 30 napos zsírvesztés átalakulás

Közismert anyagcsere-gyorsító a chili és a bors, ám ne vidd túlzásba őket, mert irritálhatja a tápcsatorna nyálkahártyáit. Minél természetesebben! Próbáld meg kerülni a gyorsfagyasztott, előre csomagolt termékek fogyasztását. Ezeket lassabban dolgozza fel a szervezeted és mesterséges adalékanyagaik, színezékeik miatt még károsak is.

hogyan lehet növelni az anyagcserét a fogyás után bbb kihívás fogyás

Vegyél inkább idény zöldséget és helyi termesztésű élelmiszert. Így biztos jól jársz! Fotó: Profimedia — Red Dot.