Fogyni hasizomra, Eláruljuk a lapos has titkát


Nagy súlyfelesleg mellett kezdésképp kizárólag alacsony fogyni hasizomra mozgásformát érdemes választani, amely nem terheli az ízületeket, a térdet és a gerincet, mégis segít megszabadulni a pluszkilóktól, valamint a pocakot körülölelő zsírrétegtől. Mivel a súlyfelesleg már önmagában is rizikófaktora többek között a szív- és érrendszeri betegségeknek, a kettes típusú cukorbetegségnek, magas vérnyomásnak, az ízületi, valamint gerincproblémáknak, érdemes a súlyzós és kardio-mozgásformákat, fogyni hasizomra például a futást vagy a biciklizést elkerülni, helyettük pedig alacsony intenzitású, valamint statikus és saját testsúlyos gyakorlatokra váltani.

Ezek többek között segítenek az alapvető edzettség kialakításában, növelik a teljesítményt, valamint kisebb pulzusugrásokkal járnak, hogy ne terheljék meg feleslegesen a szervezetet.

fogyni hasizomra mekkora fogyás születéskor

Hasizomgyakorlatok túlsúlyosoknak Helyi zsírégetés nem létezik, azaz csak felülésekkel, egy adott testrészre koncentrálva még nem fogsz célt érni. Mivel a célzott gyakorlatok, bár megerősítik fogyni hasizomra adott terület izmait, de az izmok feletti zsírréteget nem tüntetik el. A test általános zsírtartalékai akkor csökkenek optimálisan, ha többfajta gyakorlatot vegyítesz, amelyek megerősítik a törzsizomzatot, kímélik az ízületeket, de a has- hát- farizom és combizmokat is megdolgoztatják, mindehhez pedig életmódot is váltasz.

fogyni hasizomra fogyás látási problémák

Nagyobb túlsúly esetén a heti egy-két kiló fogyáshoz kalóriadeficitet kell teremteni, ez azt jelenti, hogy napinagy túlsúly esetén pedig kalóriával kevesebbet kell bevinni, mint amennyire a szervezetnek valójában szüksége van. Mivel egy kiló zsír kcal, érdemes egy részét ételekkel, a többit pedig edzéssel leadni. A testmozgás megkezdése előtt végeztess egy általános állapotfelmérést, ehhez kérd ki orvosod tanácsát, iránymutatását.

fogyni hasizomra egy hónap alatt lefogy

Heti kétszer végezheted az alábbi gyakorlatokat, a bemelegítésről és a nyújtásról se feledkezz meg.